torstai 3. heinäkuuta 2008

Kuuma.

Vaikutan nyt ihan no-lifeltä kun taas postaan, mutta oh well. Istun taas Las Ramblasissa, nyt Mafaldan kanssa, ja aattelin että bloggaan ajankuluksi. [miksei kukaan oo mesessä?]

Tukala kuumuus jatkuu. Asunnossa tuulettimet puhaltaa täysillä, ja silti olo on vaan hikinen ja ällö. Jos nyt mietitään positiivisesti, en ainakaan palanut eilen, enkä vielä tänäänkään. Vaikka onhan tässä vielä ihan hyvin aikaa!

Eilen tutustuin taas enemmän kaupunkiin, ja sain ostettua serbian sanakirjatkin. Ostin 2 kappaletta – normaalin, tiiliskiven paksuisen serbia-englanti-seribia sanakirjan, ja ohuemman “serbian for foreigners” phrasebookin, jossa on enemmän käytännöllisiä lauseita. Mua jotenkin nolottaa etten osaa kieltä. Tottakai haluaisin ymmärtää ja vastata sujuvalla serbialla kun joku puhuu mulle, mutta ööh.. ei onnistu. Onhan mulla tässä onneksi 12 kuukautta aikaa jotakin oppia, toivossa on hyvä elää.

Maelle lähti tänään aamulla Mostariin/Sarajevoon Bosnian puolelle, ja Mafalda tuli eilen takasin Istanbulista. Mafalda vaikuttaa ainakin tosi kivalta (ja energiseltä!), ja saatankin olla sen kanssa menossa Pristinaan ens maanantaina. Johonkin oon ainakin menossa – Monteen tai ulkomaille, en oo varma vielä mihin. Tässähän on periaatteessa 2 kuukautta aikaa kierrellä Balkania miten huvittaa, eli aikaa kyllä on [ja rahaakin, vielä tällä hetkellä]

[ja pakko hehkuttaa: Marat voitti Feliciano Lopezin 3-1 erin. OIKEESTI! Wimbledonin semifinaali, ekaa kertaa uran aikana. Kuka ois uskonut? No en minä ainakaan! Perjantaina sitten johonkin kahvioon/baariin kattomaan Marat Safin – Roger Federer matsia. Iiks. :D]

Ei kommentteja: