maanantai 28. heinäkuuta 2008

Mm-m.

En millään jaksa postata tänne kuvia Bosnian reissulta (eläköön hitaat nettiyhteydet!), mutta niitä löytyy julkisesta Facebook-albumista täältä :) Kiva jälkeenpäin kattoa kuvia kamerasta ja huomata että kaikki on melkeen ryyppykuvia.. No, kuvat kertoo aika paljon reissun luonteesta.



Tässä kummiskin yksi makupala: rakastan tätä kuvaa koska se on vaan niin random ja NOLO! :D Kaikilla ihan ihme ilmeet (mullakin jotain muuta kun pepsodent-hymy..!), käsimerkit, ja mun käsi ihan luonnottomassa asennossa Chrisin käden ympärillä.. Matt, Chris ( = Krysziek), minä & Chrisin aurinkolasit ja Janusz the moviestar.

Mun pitää käynnistää joku ostolakko nyt, kun käytin reissulla niin paljon rahaa.. Sarajevossa jouduin ostamaan housut ja kengät, koska muuten olisin kastunut ja paleltunut hengiltä, ja ostin vielä mekon ja pari toppiakin (tosin ne oli alennuksessa kaikki!). Ja ennenkun lähdin Bosniaan ostin täältä laukun. Kyllä mulla nyt rahaa on, ei siinä mitään, mutta kun ei oo mitään suurempia tuloja, ja täällä pitäisi seuraavat 11 kuukautta oleskella. Oon jotenkin niin huono suunnittelemaan rahamenojani, en osaa yhtään arvioida paljon mulla on ja paljon voin käyttää. No, oon kummiskin ens kuun visa electron-lakossa, jotenkin yritän pärjätä Kroatian reissunkin. Iik.

Ainiin, pääsin sekä Vaasaan (pedagogiska! Klasslärar utbildningen!) ja Helsinkiin (balttilaiset kielet ja kulttuurit), ja valitsen noista kyllä sen Vaasan. Vaasa on paska paikka, mutta eikai se tässä vaiheessa tunnu missään :D Pitää vuoden päästä kattoa että miltä tuntuu, mutta nyt on ainakin joku paikka mihin mennä.

Oon tänään menossa töihin (oon netissä näin aamulla, kun piti käydä postissa klo 8. Rakastan Montenegron postilaitosta..!), ekaa kertaa kahteen viikkoon. Kiva!

Ei kommentteja: