perjantai 11. heinäkuuta 2008

Las Ramblas. Taas.

Työviikko loppu, oon oikeastaan aika ilonen! Töissä on ollut huippua, mutta mahtava että saa vaihteeksi nukkuakin vähän pidempään. Oon tosin huomenna illalla vielä menossa sirkukseen tarhan kanssa, pakkohan se on mennä kun kysyttiin että haluanko mukaan! Italialainen sirkus on siis kaupungissa, ja lapset on ainakin ihan innoissaan.





Kuvissa ihanat Lazar ja Miško. Lazar on mun suosikki-lapsi tarhasta, se on vaan niin söpö.

Huomenna oon näkemässä Ivanaa ja ihmisiä joiden kanssa oon menossa sinne Mostariin. Ei oikeestaan mitään tietoa että miksi oon sinne menossa, tai mikä se youth conference noin tarkalleen on, mutta eihän se niin nuukaa oo. Huippua silti päästä Barista pois. Don't get me wrong - oon totaalisesti rakastumassa tähän kaupunkiin, mutta ihana välillä päästä vähän poiskin.

Hostaan tällä hetkellä coach surferin kautta yhtä ruotsalaista poikaa mun sohvalla, on ollut ihan hauskaa vaikka se onkin vähän outo.



Kuvassa Barin ranta illansuussa. Oon ollut ehkä maailman laiskin kuvaaja, ja jaksan just ja just ottaa kameran joskus esiin. [..paitsi Lazaria ja Miškoahan en tänään voinut vastustaa..]

Uutisia Barista! Tänne asennettiin viikko sitten ekat liikennevalot JA [!!!!] tänään ne toimi, jopa jalankulkijoiden valot. Tosin tuntu jotenkin turhalta kun en ees käytä suojateita enää, musta on tullut ihan epärehellinen ihminen :D

Ps – tykkään Las Ramblasista kun täällä on niin hotit tarjoilijat.

2 kommenttia:

Noora kirjoitti...

lepposen näköisiä lapsia. ja tuo kuulosti lievästi mielenkiintoiselta, että hostaat häntä sohvalla.

kuinka iso se bar oikein on? ekat liikennevalot :D onko siellä niin paljoa edes liikennettä?

aeb kirjoitti...

No on täällä joku 40,000 ihmistä kummiskin. Luulen.. Ehkä. :D