torstai 21. elokuuta 2008

Dubrovnik

Dubrovnikissa oli mahtavaa: kierreltiin vanhassa kaupungissa, käytiin Lokrumin saaressa ottamassa aurinkoa, syötiin ja juotiin hyvin, otettiin rennosti. Oli mahtava nähdä Sofia, ja tietenkin myös saada Suomen tuliaisia [6 kirjaa, 3 kpl 250 g Fazerin levyä, paljon sinistä Jenkkiä ja Panttereita. Kiitokset äiskälle ja Sofille!] Onhan se ihana kaupunki – pitää käydä vuoden aikana vielä uudestaan.



Kuvassa hehkeät Aeb ja Sofi vanhan kaupungin muureilla!

Tulin bussilla kotiin Budvan kautta, ja Barin asemalla kaksi englantilaista reppumatkaajaa kysyi tiesinkö mistä voisi löytää majotusta. Mietin hetken, ja tajusin että jos en majota niitä mun kämpässä, huono karma tulee seuraamaan mua vähintään koko loppuvuoden, enkä koskaan löydä mistään majapaikkaa, en saa kyytiä liftatessa ja kaikki muukin matkustuksen suhteen meni pieleen. Eli sisarukset Vicky ja Alice oli mun luona yhden yön, ja oli oikeen mukavaa.

Kävin tänään Ivanan kanssa siivoamassa mun oikeassa tarhassa, ja selvis kanssa että mun ei ennen syyskuuta enää tarvii mennä töihin. Oon niin ilonen, että saan vaan nukkua ja pummia ja ottaa rennosti tämän viimesen viikon ennen kun arki alkaa. Selvis myös, että mun on arrival training on samalla viikolla kun Bukarestin kisat, ja se on Sarajevossa. Eli pääsen ilmaseksi viikoksi sinne, mahtavaa! Ilmottauduin myös Ivanan avustuksella jooga-tunneille, kiva vähän urheillakin välillä.

Ja!! Montenegro voitti eilen vesipoolon kvartseissa Kroatian. Eli semifinaali!! Huomenna aamupäivällä on vastassa Unkari, kaikilla peukut pystyyn!

Ei kommentteja: