sunnuntai 31. elokuuta 2008

Elokuun viimeisiä viedään

Elokuun viimenen, huomenna on syyskuu, tasan 2 kuukautta täynnä ja oikeat työtkin alkaa. Oikeastaan ne alkoi jo tänään, kun käytiin siivoamassa tarhalla reilut 4 tuntia. Huomenna pitää töissä olla 6:45, kello on soimassa 5:45. Apua, miten jaksan herätä?! En tunnetustikaan ole mikään aamuihminen. Mua vähän jänskättää työt. Mitä jos en viihdykkään, jos se on ihan kamalaa? En jaksa edes kuvitella, minkälainen vuosi mulla tulee olemaan, jos joudun joka päivä laskemaan minuutteja että millon pääsen sieltä pois. Toivotaan parasta, huomennahan se sitten selviää!

Ei mulla joka tapauksessa oo kun viikko töitä, ennenkun lähden Sarajevoon [tätä jaksan hehkuttaa..] Lippuasiat on selvitetty, eli eikai tässä muuta tarvitse kun pakata ja vaihtaa vähän konvertabilni markkoja taskuun ;) Olen myöskin haaveillut syyskuisesta pikalomasta Toscanassa, mutta ei taida onnistua. Liian kallista, liian monimutkaista. Periaatteessa mulla olisi varaa, mutta kun miettii miten paljon samalla rahalla saa Balkanilla kierrettyä, ei taida edes suosikki-tennispelaaja saada mua lähtemään niin kauas..

Brian oli tosiaan kaverinsa Dougien kanssa täällä pari päivää, torstaista lauantai-aamuun. On jotenkin hassua ajatella koko asiaa – tavattiin sattumalta 4 kuukautta sitten hostellissa Tallinnassa, ja nyt tavataan uudestaan Montessa, mun kodissa. Elämä on aika hassua välillä. Mutta oli kieltämättä kivat pari päivää, mistä sitä tietää missä ja miten seuraavaksi tavataan..

Nyt viikonloppuna en ole tehnyt oikeastaan mitään. Kerännyt voimia työviikkoa varten. Ja kuunnellut repeatilla Across the Universe-soundtrackia [ja hei, minä oon kummiskin se joka kasvatettiin kotona vihaamaa Beatlesia!]..

3 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Syvällisiä mietiskelyjä skotista. Hassua todellakin :'''D Kaksi kuukautta jo olet ollu siellä jossain kaukana. No niin se aika vaan vierähtää. Alkaako siellä sää ollenkaan hellittää?!

Neiti Menestyjä kirjoitti...

Kummasti sitä kyllä aina pääsee melko vaivatta aamusta jalkeille silloin, kun on PAKKO.. eli eiköhän se siitä :)

aeb kirjoitti...

noora; täällä on edelleenkin kuuma, vaikka illat ja aikaset aamut on jo aika "kylmiä". Ja päivälläkään ei yleensä ole enemmän kun +30 astetta.. :D

neiti menestyjä; niinhän se on, pakon edessä tapahtuu ihmeitä..!