torstai 7. elokuuta 2008

Olympialaiset. jei!

Huomenna on Olympialaisten avajaiset, oon niin innoissani! Musta on vaan niin mahtava, että parin viikon ajaksi tyyliin kaikki maailman maat kokoontuu samaan paikkaan ja kilpailee eri urheilulajeissa. Nerokasta! Aion seurata kaikkea mitä TV:stä sattuu tulemaan, erityisesti tennistä ja VESIPOOLOA! Ajde Crna Gora! Oon niin rakastunut vesipooloon, etten edes jaksa masentua tosiasiasta, että meidän ensimmäinen vastustaja on Unkari, joka voitti kahdet viime olympialaiset.

Ja huomenna on perjantai, mahtavaa että on taas viikonloppu. Luvassa on mukava viikonloppu: rannalla makaamista, leffoja, juhlia [Mafalda lähtee kotiin Portugaliin maanantaina :(] ja tietenkin olympialaisia. Aion vaan ottaa rennosti, ja nauttia siitä että ei pariin päivään tarvii mennä töihin.

Mutta oon niin vittuuntunut kun tajusin, että mulla on mun on-arrival training just sillon kun on ne Bukarestin kisat. En tiedä missä se tulee olemaan [Sarajevossa ja Ohridissa, Makedoniassa oli kaikki aikasemmat tänä vuonna, eli siellä luultavasti], mutta sinne on pakko mennä, enkä tietenkään sitä halua missatakaan. En voi sanoin kuvailla miten pettynyt, vihanen, surullinen, vittuuntunut oon nyt. Olin suunnittelut kaiken valmiiksi! Rahatkin riitti! Noh, jos mietitään positiivisesti, voin käyttää rahat reissuun johonkin paikkaan johon oikeasti haluan mennä, en vaan Ernestsin takia.. SHIIT.
Syyskuussa/Lokakuussa pitäis kummiskin johonkin lähteä, kun ilmat on vielä hyvät. Äh. Eihän sitä tämmösen pettymyksen jälkeen jaksa enää ees suunnitella. :/

Ei kommentteja: