perjantai 1. elokuuta 2008

Viikonloppu!

Vihdoin perjantai, huippua. Tämä viikko on mennyt välillä nopeeta ja sitten taas hitaata, ainakin tuntuu että työviikko kesti ikuisuuden. Kävin tänään töiden jälkeen bussiasemalla, ja kysyin vittuuntuneelta myyjältä paljonko lippu Kotoriin maksaa. Puhuin palikka-serbiaa, mutta sain itseni ymmärretyksi, sain vastauksen serbiaksi ja ymärsin senkin. Olin niin yhtä hymyä sen jälkeen kun asioin serbiaksi, vaikka lippu olikin kalliimpi mitä olisin toivonut.. Ja myyjäkin vähän hymyili kun puhuin serbiaa [joka ei tietenkään välttämättä oo hyvä asia..]

Lauantaina oon siis lähdössä Kotorinlahdelle, joka ainakin kaikissa kuvissa näyttää ihan mahtavalta, eli odotan sitä paljon! Luultavasti meen Jasminan kanssa yhdessä Kotoriin, ja tavataan siellä Gerardo. Nämä on siis ihmisiä, jotka tapasin Mostarin reissulla. Jasminasta en tosiaan oo varma onko se tulossa, mutta Gerardoa oon ite sinne menossa kattomaan.. Tullaan sieltä sitten yhdessä Bariin, ja Gerardo on mun luona pari [?] päivää.

Oon päättänyt että lähden syyskuussa Bukarestiin, Romaniaan. Siellä on tennisturnaus [ylläri], jossa Ernests pelaa, ja pienten laskelmien jälkeen tulin siihen tulokseen, että viikon reissu tulee erittäin halvaksi. Ainakin halvemmaksi kun matka Italiaan kattomaan Davis Cupia, joka oli toinen vaihtoehto. Ja eihän Bukarestiin ole kun 22 tunnin junamatka [siis yhteensä aikaa junassa, ite matka kestää vaihtoineen Belgradissa pidempään]! Positiivisuus ennen kaikkea! Ja Bukarest on kuulemma juuri sellainen ihanan ruma, kommunismin aikaan rakennettu kaupunki. Just mua varten!

Katoin äsken No Country For Old Men ja.. en tajunnut. Ehkä en kattonut tarpeeksi tarkasti, mutten vaan tajunnut pointtia. Sorry Cohen brothers, I still love you cause you're from Minnesota and all, but... I just didn't get it? Javier Bardem oli kyllä hyvä, outo, pelottava. Ja se oli onnistunut poistamaan kaiken sen hotteus, joten kaitpa se on suoritus sinänsä ja Oscarin arvoinen..
Katoin kanssa Junon viime viikolla, ja voisin vannoa että se sijoittuu Minnesotaan. Tai siis, oon varma siitä vaikka en oo mistään tarkistanutkaan :D

Ei kommentteja: