perjantai 15. elokuuta 2008

Voi elämä oon sitten ilonen että on viikonloppu. On ollut ihan kamala viikko töissä, aika vaan mennyt niin hitaata ja oon odottanut perjantaina. En millään jaksais mennä enää tuonne tarhaan, ootan vaan että olis jo syyskuu, ja että pääsen mun “oikeeseen” tarhaan.

Ja huomenna sitten Dubrovnikiin, toinen syy miksi oon oottanut viikonloppua niin kuumeisesti! Laukku on pakattu, kaikki [pitäisi ainakin..] olla valmiiksi suunniteltua. Bussi lähtee asemalta klo 5:20, kotoa lähtö 4:40, eli aikanen herätys on tiedossa. Oliskohan parempi olla menemättä nukkumaan ollenkaan?

Katon just Dinara Safinan ja Jelena Jankovicin kvartsia Olympialaisissa, Dina voitti ja on nyt semeissä Li Na:ta vastaan! En oo koskaan pahemmin naistennistä seurannut, mutta Dina on luonnollisesti mun suosikki, ja venäläisiä [paitsi Maria Sharapovaa] kannustan kaikkia. Toisessa semifinaalissa pelaa vastakkain Dementieva ja Zvonareva, eli yksi mitali ainakin venäjälle tulossa! Mahdollisesti kolmekin, joka ehkä olisi maailman mahtavin juttu.
On hassua miten Dinassa välillä näkee niin Maratin piirteitä. Käyttäytymisessä ja kasvojen ilmeessä. Kummatkin on kyllä niin äitinsä näkösiä!

Ja hei vesipoolossakin menee hyvin! Monte voitti eilen Kreikan 10-6, ja huomenna klo 8 aamulla on vuorossa Espanja. Ja tietenkin oon just sillon bussissa matkalla Kroatiaan. Voi pölö!

Alan epäillä että posti on oikeasti hukannut mun paketin. 6 viikkoa lähettämisestä, eikä vieläkään ala kuulua.. Eihän sitä koskaan tiedä, ehkä se ilmestyy tänne talvella tai jotain..

Ei kommentteja: